20_420 березня професійних «ньюзмейкерів» побільшало серед студентів Сумського національного аграрного університету.

Досить насиченим був цьогорічний шлях учасників «Media School» від звичайного студента до медійного профі, що за одну хвилину може відрізнити «джинсу» від справжньої новини чи проаналізувати сторінку в соціальних мережах.

Учасники проекту протягом двох тижнів, неначе губки, вбирали інформацію від запрошених спікерів. Тут тобі й створення новин від Анни Валевської засновниці медіа-платформи «СпецКор», і storytelling від Ірини Корчагіної головного редактора “Agroexpert”.

Про важливість інтернет ЗМІ у сучасному інформаційному просторі розповідав Олег Геренко головний редактор інтернет-видання «The Sumy Post», а Юрій Данько проректор з наукової роботи ознайомив учасників проекту з основами ведення сторінок в соціальних мережах та поняття власного бренду.

Головною «родзинкою» була подорож на Донеччину, де учасники «Media School» на власні очі побачили роботу найбільших харчових підприємств України та мали змогу поспілкуватися з провідними спеціалістами цих підприємств.

Засвоєні знання студенти втілили в життя у своїх різноманітних медіа проектах. Керівник проекту Ксенія Блюмська-Данько особливо відмітила деякі з них: спільний відео проект студентів Костянтина Попова і Олексія Ткаченка, есе «Контрастне враження про Донеччину» від Світлани Невесенко та відео авторства Дениса Ляшенка. Як найуспішніші випускники Школи медійників вони отримали пам’ятні подарунки від Сумського національного аграрного університету. Також всі активні учасники проекту отримали сертифікати, що засвідчують проходження ними «Media School in SNAU»

Бажаємо подальших успіхів нашим студентам у їх діяльності на сучасному медіапросторі!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *